Farväl min dröm, Kanske bara & ta en klunk ?




Du var min dröm juh , jag gråter för att du lämnade mig.
Jag saknar dig så mycket
Jag älskar dig som fan .
Jag har fortfarande känslor kvar för dig.
Men jag vill sluta att gråta jag vill sluta sakna dig & älska dig !
För jaag vet väl att du inte älskar elr saknar mig ?
& de hjälper ingen vart juh ?
Jag kommer juh aldrig aatt få tillbaka dig juh ?
Du älskar någon annan ;(
Så de är kanske bara att ta en stor klunk nuh ?
jag kommer ALLTID att sakna,älska dig & bry mig om dig
Du var mitt allt & är de här & nuh !
Du kom du ihåg de första orden du sa till mig ?
du sa Fuck you på ett sött sätt....

jag föll för dig.....
jag är kär i dig fortfarande..
du fick all min kärlek...
så nu har jag ingen kvar ;//
tänk på att du finns alltid i mitt hjärta ?



Ville bara säga detta en gång till öga mot öga ? JAG ÄLSKAR DIG ! <33333 & jag hoppas att du älskar mig på nått sätt ?


Bara till en person ) Du vet vem du är <3 & om du är osäker  fråga mig på msn :D


Kommentarer
Postat av: Kevin

jag är osäker ;p

2010-05-22 @ 22:50:29
Postat av: Anonym

skriv till mig på msn :P

2010-05-22 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0