Flickan saknar sin Pöjk !

 Flera Veckor & dagar har de gått nu utan daj ,



20/04-2010 Är ett minne jag kommer alltid minnas :*


Då de blev vi ;*
Men nu har de gått ibrast ;(



Hejsan Älskling ,
Nu sitter jag här i ett litet rum och skriver om bara dig.
Förlåt om du blir sur , Jag minns den tiden då de var vi.
& du kommer alltid vara en del av mig,
Men jag fattar inte riktigt hur de kunde bli så här , att du inte längre orkade kämpa vid min sida,
& att du bara gick iväg och slutade kämpa , din låga brann upp.
För du var mitt lugn i stormen & min friska luft ,
Men nu bli mina tankar till rivande knivar , & min storm blir till
ett farligt leènde.
Min Luft orkar inte ta nårra andetag längre.
Men jag slutar aldrig kämpa :*
Jag kan inte sluta tänkt ; Var är du nu , var är du nu ?
Flera veckor & dagar har gått utan dig nu ,
& jag vet inte vad jag vill.
Heysan Älskling ,
Jag skriver lite till , förlåt för denna texten ,
Men vill inte leva utan dig .
Jag saknar dig zebbe §
Du är min kärlekstorm ,
du är min friskaluft,
du & jag kunde kämpa mot världen (a)
jag vågar inte somna ,
för jag är rädd att vakna upp
utan dig ,
Jag hatar mig ,
för att jag förstörde detta ,
ge mig en chans okey ?
Du är den Underbaraste personen
jag vet <3
Jag saknar dig extremt mycket ! §
Jag vill bara åka tillbaka till den tiden
med dig ,<3


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

SV: Hehe tack! Jag kan ingenting om bloggar, min design har den här tjejen gjort: http://tasnim.blogg.se/

2010-05-25 @ 18:06:29
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0