Jag är Lycklig

Hejsan Svejsan :D<3
Just nuh är jag i skolan,sen ska jag in till stan , & göra några äranden ;) I Tisdes så var jag på studiebesök på SannarpGymnasiumet ;P Den skolan Var ente just min typ xd asso ? skolan var ju fin så ? men ente i min stil ;) där var en mysig-matsal <3
men där var lite lamt O.o
När Studiebäsöket var slut , så möte jag min Älskling på vägen <3333333
Han går lixsom på den skolan , han tar studenten detta året 2010 ;)
<333333
På Onsdagen så blev de StudieBäsök på Stureskolan , & den var lite intresantare ^^ De va foto , textil & sånt :) Sen fick jag dansa break dance :D§§
Jag gillade de ;) Jag ägde på de §§  Men ente ryktigt min stil känner jag på maj :O:O:O
Vid Klockan 14.00 så gick man hem ,
Hemma så packade jag , för jag skulle flytta klockan 16.00 till en annan familj :)<3
Så soc hämtade mig klockan 16.00 :D
Nu bor jag hos familjen Jönsson :D ^^
Jag älskar den familjen :D Omg , som jag älskar den :D<3
Mitt rum är mega fint :D
Pusspuzzhaj på bloggen :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0