Nu är de kväll ;)<3

Nu skriver jag om kvällen (:<3

jag har varit i Fyllinge , & träffade en som heter Daniel ;o jag har Aldrig träffat han förr :OO

han var skit llång ;OOO

Omg , så lång man kan vara :D Vi träffade Kevin & Stefan :D Kevin är min sötnus ;)

Sen var jag tvungen att ta bussen hem -,-

jag stannade i stan , & väntade på nästa buss

Många var fulla ;sss

HAHAHAHAH ;*

Känn er värdelösa Halmstad , Helsing borg vann fotbollen med 2-1 ;)

jag visste juh att Helsingborg skulle vinna ;D

Hbg vinner mot allt & alla ! ;)

De är därför man ska aldrig leka med en skånning ;)

Hejsansvejsan nu ska jag dra & kolla på en film och äta lite mumsmums , någon som vill vara med ? (aa)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0