Om alla dagarna ! xD






 Jag på bilden ! ;o


Nu har jag förfan inte bloggat på  några dagar tror jag de är ^^




I helgen så snackade jag med Älsklingen i mobil ^^ de var skit roligt xD han skrattar juh hela tiden ;oo
sen så kan han aldrig sluta x)

 Sen så blev de att kolla på ett skämt pogram med familjen ! ;D<3

& jag skrattade bara xD även om dom sa något dåligt ;o jag fattade inte vad jag skrattade åt xD

Sen gjorde Pappsen en drink med alkohol i ! & jag drack nästan halva , jag fattade inte att de var alkohol i x) ,

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH x)



Nu är det måndag !
 Skolan blev det som valigt UUSSH !  Sen blev det stan efter skolan ;D

Jag & några Fjortis-kompisar drog till ungdomsmottagning xD


Herregud ! Dom är så Barnsliga !!!!! Men vafan dom är ju mina kompisar -,-


Sen fick jag ett pack-kondomer ;)



  Jag drog iväg själv till tågstationen :D för att fylla på mitt busskort :D


För imon ska jag faktiskt åka tåg till min Älskling :D<3


Jag ska vara där i 6 Dagar ! :D YEEEAAH !




Så de blir väl att blogga på Söndag när man kommer hem ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0