Shappat idag med mamma ! :D<3

Hejsan svejsan idag :D<3

 

Idag vaknade jag 10.00 O.o
jag åt två mackor idAg xD sen fick jag städa brosans rum -,-
Senare blev de stan ;D
Fick skjus in dit av farsan ;D
fixade glasögonen på synsam ,
sen stack jag till mittpunkten. där skulle jag möta mamma 12.00 ;D
men jag hittade henne inte , bara för att hon stog utanför xD & jag inne xD
När jag äntligen hittade henne , så gick vi in på Lindex ,
men där fanns inget fint , så vi gick vidare till ginatricot :D
Där fanns en klänning där som jag blev kär i ;)<333
Tog tyvärr ingen bild på den <;//
& jag hittar ingen bild på den på hemsidan elr på google xd
men jag kan lova dig att den är skit snygg ;)
du kommer älska den ;D<3
Senare drog vi till Bikbok & där fanns de en klänning somm jag tyckte oxå var fin
men den var inte finnare än den första.....
Nu blev det Kaphal......men där fanns inget fint heller för mig....
Sen drog vi till H&M , där fanns inte nått heller i min smak.......
Så vi skulle tillbaka till ginatricot....
Men vi drog till en annan dyr affär...
Där fanns inget heller...
På väg till en annan affär så träffade vi
min kusin , vi snackade ett tag
sen gick vi till affären....
där fanns en skit fin klänning :D
Den köpte jag (a) <3





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0