Sommaren har tittat fram (:<3

Nu har entligen sommaren tittat upp :D ! ÅÅÅH vad skönt de är med värme ;)

Jag har ju längtat & längtat som fasiken att gå i shorts & linne :P Nu kan jag de ;D




                   Tulpanorna har växt up , dom är så himla fina (:

Idag har de blivit skola som vanligt O.o 


  Men jag fick springa till skolan på morgonen , jag vaknade sen somnade jag om igen xD Sen vaknade jag 07.45 :oooooo & skolan började 08.00 xD



Men vadfan jag hann juh ;) erkänn att jag bara är bäst :D:D:D:D:D:D:D:D:D ??? <33333333333







Skoldagen blev en skit dag -,-









Jag gick hem & var hemma lite , sen drog jag in till stan :D:D:D:D



träffade syrran där x)<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0