Godmorgon !




Silka vita tänder , alla vill ju ha vita tänder ,
ingen tycker ju att det är roligt att ha Gula tänder. Men man kan ju inte hjälpa att man ha gula tänder ? eller jo , man får gula tänder när man Röker , Snusar , när man inte Bostar Tänderna , dricker för mycket kaffe , äter godis , chips . Sluta röka om du precis börjat ! Du får svarta Lungor efter ett halv år ! & om du har rökat länge , så tycker jag att man inte ska sluta röka , för  man blir tjock när man har slutat helt ! Sen så är de en ennu mera risk för att få Cancer .
Så här är de , när man har rökat till 1-10 år
så är kroppen vann att ha sånt skit i kroppen.
Men de är ju deras val ?
80-100 % dör när dom slutar att röka !
Men de är väl bra att ta risken ?
om man lyckas ju , så är man en ren människa !
Men har en väldig tur ! (:

Men folket borsta tänderna 1 till 5 gånger on dagen :P
Jag måste borsta dom 1-9 gånger på en dag xD
för jag HATAR när jag har dålig andedräkt ;oo
De är det värsta jag vet här i livet .
& jag Hatar oxå när människor i min omgivning har dålig Andedräkt ;o
jag har bara lust att dö O.o



Menmen , nu hinner jag inte med bloggen (: Jag ska borsta tänderna nu & sen städa :D<3



Pusshaj :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0